måndag 23 april 2012

Sneakpeak......


 Ligger i soffan och låter mig inspireras av en massa nya bloggar! Va gjorde man förr när man va sjuk;) Förutom inredningsmagasinen då, som också lusläses en dag som denna! Ovan vår fantastiska dubbeldörr som numera sitter i en av timmervägarna. Jag älskar den gröna färgen som är original från det att dörrarna satt i ett gammalt växthus! På andra sidan är de gråblå. Visar vid tillfälle.


Övriga två bilder är från vårt pågående projekt med gästtoan. Golvet har kära maken lagt såklart, golvläggare/snickare som han är, och toarullshållaren har jag köpt på Nostalgirundan i Varberg. Älskar färgen! Fler bilder från vårt hus kan du se här och här och här

1 kommentarer:

Sofia sa...

Ja du vet, jag älskar ju också de gröna nyanserna! De dörrarna skulle jag gärna ha på mitt växthus.....
Stor kram och krya på dig!
Sofia

Skicka en kommentar